ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הדרכה בגובה

    העברת קורסים והכשרות לעובדים העוסקים בעבודה בגובה, בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה. כולל לימוד תיאורטי ומעשי של טכניקות עבודה בטוחות ושימוש בציוד מגן.

    עבודה בגובה כרוכה בסיכון ובהתאם המעסיק מחויב על פי חוק בהדרכה מקצועית עבור כל עובד. הדרכה בגובה מהווה חלק בלתי נפרד ממערך הבטיחות בסביבת העבודה. בין אם מתבצעות אצלכם עבודות בגובה באופן שוטף ובין אם מדובר בעבודות מזדמנות – כל עובד שמבצע עבודה בגובה חשוף לסיכונים. הדרכות הבטיחות נועדו להגביר את המודעות לסכנות ולהבטיח תפעול נכון של ציוד הבטיחות. חברת B-safe מבצעת הדרכות עבודה בגובה בהתאם לסוג העבודה, הסיכונים, ציוד המגן הרלוונטי. עם חברת B-safe העובדים שלכם מקבלים את ההדרכה המפורטת והמקצועית ביותר. 
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

    מה חשוב לכלול בכל הדרכה בגובה?

    1. זיהוי סיכונים
    2. נהלי עבודה בגובה
    3. שימוש נכון בציוד מגן
    4. תגובה במצב חירום

    עובד שהשתתף בהדרכת עבודה בגובה מכיר את הסיכונים הפוטנציאליים ויודע כיצד לבצע הערכת סיכונים עבור כל עבודה. הדרכה בגובה מתמקדת בנהלים כמו שמירה על יציבות, עמידה על משטחים בטיחותיים, שימוש נכון בפיגומים, סולמות וכלי עבודה. את העבודה בגובה נגבה בציוד מגן אישי כמו רתמות, קסדה, נעלי עבודה. הדרכה בגובה מתייחסת גם לפעולות שיש לבצע במקרה חירום כולל פינוי של נפגעים. 

    הדרכת עבודה בגובה

    מי זקוק להדרכת עבודה בגובה?

    הדרכות בגובה הן דבר שבשגרה עבור העוסקים בעבודות בנייה, חקלאות, תחזוקה, תפעול. הדרכה בגובה חיונית גם עבור עובדי חקלאות שקוטפים פירות בגובה, עובדי ניקיון בטכניקת סנפלינג, מתקיני שלטי פרסום. ההדרכות מצליחות להפחית תאונות ופציעות, לשפר את התפקוד המקצועי ולהגדיל את שביעות הרצון של העובדים ממקום העבודה. מנהלי עבודה שמקפידים על הדרכות בגובה מצליחים לצמצם את הסיכון לתאונות העבודה ובו זמנית גם לשפר את התפקוד המקצועי ואת תפוקת העבודה. 

    הגדרה של עבודה בגובה

    עבודה בגובה דורשת התנהלות על פי תקנות עבודה בגובה כאשר במהלך ביצוע בעבודה העובד עלול ליפול לגובה העולה על 2 מטרים. עובד שמבצע עבודה על משטח גבוה ללא גידור או מעקה תקני נדרש בהדרכת כבודה בגובה וציוד בטיחות. גם עבודה שמתבצעת מתוך בימה מתרוממת או סל להרמת עובדים מוגדרת כעבודה בגובה. חברת B-safe מציעה הדרכות מקצועית בהתאמה לצרכי הלקוח וסוג העבודה, צרו קשר ליצירת סביבת עבודה בטוחה ומוגנת עבור העובדים שלכם. 
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      התקשרו WhatsApp