ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הדרכות בטיחות אש ובמצבי חירום

    אחת הסכנות העיקריות שעומדות בפני היצורים החיים ובעצם בפני האנושות כולה ברחבי העולם בכל מרחב קיים, היא סכנת האש. כולנו מודעים לסכנות הרבות הטמונות בהתלקחות ובאופן כללי לעיתים אפילו חוששים מכך, אבל כמו מרבית בני האדם ובייחוד כמו ישראלים טובים- לרוב אנחנו מעדיפים לדחוק את החשש ולבטל אותו במקום למצוא את הדרך הטובה ביותר להתמודד איתו- פשוט ללמוד איך מתמודדים ומנצחים אש במרחב. הבעיה העיקרית היא שבשונה מסכנות שונות שאינן משתנות בין המיקומים בהם אנחנו בוחרים להיות, כמו למשל התקף לב או טביעה, בהם תמיד תהיה דרך פעולה אחת נכונה ומספיק ללמוד אותה בקורס מע"ר פעם אחת בחיים, כאשר מדובר בסיכון אש זה ממש שונה, כמו שאנחנו יודעים באבי be safe הדרכת בטיחות אש תשתנה בין מרחב למרחב ובין מבנה למבנה, בהתאם לנתוני השטח. לכן, החוק מחייב את המעסיקים ובעלי המבנים השונים להעביר לעובדים במקום הדרכת בטיחות אש מורשית מדי שנה לפחות.
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

    למה צריך הדרכת בטיחות אש

    באופן כללי אין ספק שכאשר אנחנו מכירים ומתרגלים את הפתרונות למצוקות וסכנות שונות אנחנו יותר בטוחים, הן באופן מעשי והן ברמת התחושה הכללית שלנו בשטח. כאשר מדובר בסיכון התלקחות, בכל מקום יהיו סיכונים אחרים וכן דרכי התמודדות אחרים, למשל- בכל מפעל הנקודות המועדות להתלקחות יהיו במקומות אחרים ברחבי המפעל, בכל מפעל הספלינקרים ושאר אמצעי הכיבוי יהיו ממוקמים במיקומים אחרים וגם מערכת הרכזת שמעבירה את אזעקת החירום בעת התלקחות תהיה במיקום ספציפי מותאם לתנאי ולנתוני השטח. בנוסף, כדי להתמודד עם התלקחות חייבים דרכי מילוט וגם הם שונים בהחלט ממקום למקום. במהלך הדרכת בטיחות אש העובדים יקבלו את כל המידע הרלוונטי בעניין אמצעי הבטיחות והמיגון, הסיכונים בשטח ודרכי הפינוי והמילוט, וגם יתרגלו כל זאת.

    הדרכת בטיחות באש

    מי יכול להעביר את הדרכת בטיחות באש

    הדרכת בטיחות אש יכול להעביר רק גורם מקצועי שהוסמך לכך על ידי הרשויות, כיוון שאתם צריכים לקבל מסמך מאשר של קיום ההדרכה מדי שנה לגורמי האכיפה, ואת המסמך יוכל לספק לכם רק גורם מורשה. מוזמנים לפנות לאבי- be safe ולקבל מעטפת בטיחות והדרכה מושלמים ברישוי מוסמך ובמלוא המקצועיות והשירות.
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      התקשרו WhatsApp