ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הדרכת חומרים מסוכנים

    הדרכת חומרים מסוכנים או בקצרה חומ"ס, היא הדרכה סופר חשובה שמעבר לכל חובה חוקית- היא חובה אתית, מוסרית ואנושית, וגם המלצה לכל מי שרוצה לשמור על העסק או המפעל שלו בלי סיכונים מיותרים. אנחנו אמנם נוטים להתעלם מחדשות עצובות ומלחיצות, אבל לא פעם ולא פעמיים נקלעים לאוזנינו סיפורים אודות נזקים כלכליים ואפילו נזקים בגוף ובנפש שאירעו בעקבות חומרים מסוכנים שלא טופלו כהלכה, כדי שהעסק שלכם לא יהיה הסיפור הבא בתור- אתם חייבים לעצמכם ולצוות העובדים שלכם הדרכה מקצועית בתחום. מהי הדרכת חומרים מסוכנים, מתי צריך לבצע אותה ומה מלמדים אתכם במהלכה? אבי be safe מגישים לכם את המידע מניסיוננו.
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

    מהי הדרכת חומרים מסוכנים ולמה היא משמשת

    הדרכת חומרים מסוכנים היא קודם כל דרישה אנושית מוסרית ולאחר מכן גם דרישה חוקית שבלי מילויה ואשרורה באמצעות מסמכים מתאימים יהיה רישיון הפעילות שלכם בסכנה. הדרכת חומרים מסוכנים נדרשת בכל מפעל או עסק, מבנה או מוסד, שמיש בשטחו או בפעילותו מעורבות של חומ"ס שונים, אלו עשויים להיות חומרים מוצקים, נוזליים או אפילו גזים, והם יכולים להיות מעורבים בפעילות במינונים שונים, זה לא כל כך משנה לעצם החובה של הדרכת חומרים מסוכנים. במהלך ההדרכה הצוות שלכם וגם אתם כמובן, תקבלו מידע מקצועי מדויק על אופן הפעילות הבטוחה בסביבה שיש בה מעורבות חומרים מסוכנים, איך נזהרים ושומרים על הסביבה ועל מיכלי החומ"ס באופן בטוח, מה עושים במקרה דליפה או התפוצצות חלילה, ואפילו איך מטפלים בנפגע מחומ"ס. ההדרכה שתקבלו תהיה מדויקת לנתונים האישיים של העסק או המפעל שלכם, וכמובן- יש צורך לעבור אותה פעם בשנה לפחות.

    למה צריך הדרכה על חומרים מסוכנים

    הדרכת חומרים מסוכנים חשובה במיוחד לאור העובדה שאנחנו יותר ויותר חשופים במפעלים השונים לחומרים שעלולים לסכן אותנו, אם בדליפה, אם בשימוש לא נכון, ואם באופנים אחרים. בלי ידע מקצועי ומדויק לעבודה בסביבה שאינה חופשית מחומרים מסוכנים, ובלי מיומנות ותרגול בפעילות במקרה של חשש דליפה חלילה- האנשים והרכוש המקומי יהיו בסכנה. אל תקחו על עצמכם סיכונים מיותרים ולא תצטרכו לשאת על עצמכם לנצח את המצפון שלכם. דברו עם אבי B-Safe.
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      התקשרו WhatsApp