ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    יועץ בטיחות בבניה

    תפקיד וחשיבות של יועץ בטיחות בבניה נקבע על פי הגודל של הארגון והיקף הפרויקט. על יועץ הבטיחות לוודא שסביבת העבודה בטיחותית וכל העובדים מודעים לכללי הבטיחות ופועלים בהתאם. יועצי בטיחות אחראים גם לתכנון והקמה של כל מערך הבטיחות בארגון. פנייה אל יועץ בטיחות בבניה חיונית להפחתת תאונות עבודה עם דגש על נפילות מגובה, התפרצות אש, פציעות בעקבות שימוש לא נכון בכלי עבודה. אם  חשוב לכם לוודא שסביבת העבודה של בטיחותית ותואמת את התקן – כל שעליכם לעשות זה לפנות אל חברת B-safe. הצוות המקצועי של חברת B-safe מתמחה בשירותי בטיחות, עריכת תכניות, ליווי תהליכי קבלת אישורי בטיחות. 
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

    תפקידיו של יועץ בטיחות בבניה

    1. עריכת תכניות שנתיות / רב שנתיות בנושא בטיחות בארגון.
    2. קביעת נהלי עבודה במטרה להפוך כל סביבת עבודה לבטוחה יותר.
    3. העברת הדרכות והשתלמויות בנושא בטיחות לעובדים. 
    4. ליווי תהליכי קבלת אישורי בטיחות. 
    5. הכשרת מערך בטיחות בנושא בטיחות אש, בנייה, בטיחות מבנה, בטיחות ציוד, בטיחות מבנים. 

    על יועץ בטיחות בבניה להיות מסוגל לזהות מצבי סיכון ולתכנן מענה במטרה לצמצם את הסיכון ולהבטיח סביבת עבודה בטיחותית. 

    יועץ בטיחות בבנייה

    מי צריך יועץ בטיחות בבניה?

    הכשרה של מתחם בניה מבחינה בטיחותית דורשת פנייה אל יועץ בטיחות בבניה. מפעלים, גופים ציבוריים, ארגונים, עסקים וגם מוסדות פונים אל יועץ בטיחות על מנת למנוע מראש כל היווצרות של מצב מסוכן עבור העובדים. יועץ הבטיחות אחראי להקים את מערך הבטיחות בארגון כולו תוך היצמדות להוראות החוק. ניטור סביבתי של איומים וסיכונים בסביבת העבודה חיוני באופן שוטף. פרט לניטור הסביבתי חשוב לבצע גם הדרכות לעובדים ולמנהלים. 

    איך מחבר יועץ בטיחות בבנייה נהלי בטיחות?

    אם חשוב לכם להבטיח לעובדים סביבת עבודה בטיחותית ומוגנת, אל תתפשרו על פחות מיועץ בטיחות מנוסה. כאשר יועץ בטיחות מחבר את נהלי הבטיחות אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שבוצעה עבודה יסודית ומקיפה. יועץ מקצועי יידע לקדם באופן פרקטי את היכולת של הארגון למנוע מפגעי בטיחות. להזמנת יועץ בטיחות מוסמך חייגו את חברת B-safe ותיהנו ממענה מקצועי וסבלני. 
    חייגו כעת למידע נוסף 054-8185310

     

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      התקשרו WhatsApp